Faubourg de Bruxelles 30
1400 Nivelles
T: 067 21 35 45
E: city2roues@skynet.be
BTW BE 0463.493.021
Reis ver, reis groots
Volop vermogen om met een duo achterop een steile bergpas te overwinnen, terwijl de opwindende sportiviteit een brede grijns op je gezicht tovert. State-of-the-art technologie die zware ritten moeiteloos verlicht. Comfort dat je aanspoort om door te gaan, en eindeloos te blijven gaan. Geruggesteund door de premium beleving en het dagelijkse gebruiksgemak ga je ontspannen en in alle luxe het avontuur tegemoet.
Met de V-Strom 1000 XT Black Edition (€ 15.999 ) kan je rekenen op een verhoogd comfort en gebruiksgemak, dankzij talrijke accessoires.
Bij Bike Parts bouwen wij ook specials op maat van de klant. Informeer naar de mogelijkheden binnen uw budget !
Motion Track Brake System
Radiaal gemonteerde Tokico monoblock vierzuigerremklauwen met dubbele 310 mm remschijven vooraan en een 260 mm enkele remschijf met enkelzuigerremklauw achteraan bieden sterkte en controleerbare stopkracht. Het Bosch ABS werd geüpgraded naar het ‘Motion Track Brake System’ door de toevoeging van een 5-assige inertiemeet-unit (IMU) en door het combineren van de informatie m.b.t. de hellingshoek van de motor en de snelheid van voor- en achterwiel. Dat alles resulteert in een optimale stabiliteit tijdens het remmen, zowel op de rechte lijn als in de bocht. De nieuwe V-Strom 1000 beschikt bovendien over CBS, een gecombineerd remsysteem waarbij de remdruk wordt verdeeld tussen voor- en achterrem.
Onweerstaanbare kracht
De V-Strom wordt aangedreven door een krachtige en veelzijdige 90° DOHC V-twin, een allemansvriend die moeiteloze acceleraties biedt. Het maximale vermogen van 100 pk bij 8.000 o.p.m. staat garant voor een opwindende rijervaring, terwijl de stator en rotor beide een gewichtsoptimalisatie ondergingen om zo te kunnen bijdragen aan een dikke laag koppel van 101 Nm bij amper 4.000 o.p.m. Het resultaat is een geweldig bruikbaar motorkarakter. Bovendien dragen de geavanceerde elektronische beheersystemen en de inspanningen om de mechanische verliezen te reduceren bij aan het lage benzineverbruik.
Geavanceerde tractiecontrole
De tractiecontrole laat de rijder toe om met meer vertrouwen het gashendel te beroeren in moeilijke rijsomstandigheden. Het systeem monitort onafgebroken en met verschillende sensoren de voor- en achterwielsnelheid, de positie van de gaskleppen, krukas en geselecteerde versnelling; en stuurt de vermogensafgifte aan door het constant managen van ontstekingstiming en luchttoevoer. De tractiecontrole heeft drie standen: 1, 2 en OFF. Stand 1 en 2 verschillen van elkaar in gevoeligheid en interventieniveau.
Perfect uitgebalanceerd frame
De V-Strom 1000 ABS is opgebouwd rond een slank, aluminium twin-spar frame. Dat staat garant voor een uitmuntende wendbaarheid, een sportieve rijervaring wanneer je er flink voor gaat zitten en een bijdrage aan het benzineverbruik dankzij de lichtgewicht structuur. De aluminium swingarm kreeg de juiste lengte voor een uitstekende stabiliteit, zowel op de rechte lijn als in de bocht. De hele motorfiets voelt geruststellend stabiel aan, ook met duo en/of volledig volgepakt.
Comfortabele en vergevingsgezinde zithouding
De rechtop en ontspannen zithouding is geschikt voor elk terrein en elk avontuur. Ze is niet alleen comfortabel, maar geeft de rijder ook het gevoel de motor volledig onder controle te hebben, zowel tijdens stadsritjes als tijdens lange, avontuurlijke reizen. Het zadel biedt zowel de rijder als de passagier luxueus comfort, maar voelt strak genoeg aan voor sportief rijden. De zithoogte werd laag gehouden, waardoor je makkelijk met beide voeten aan de grond kan.
Het vermogen is voorhanden, altijd en overal.
De compacte, krachtige V-twin voorziet je in alle omstandigheden van de nodige power. Het grommende vermogen van het 1.037cc-blok staat garant voor onweerstaanbare, opwindende ritten, ook met duo en bagage. Flexibel en welgemanierd, maar niet te beroerd voor een fikse adrenaline-boost.
Standaard op jouw XT
De handkappen waren vroeger optioneel, maar nu zetten ze jouw handen gewoon standaard uit de wind en genereren ze extra comfort in koude of natte weersomstandigheden. Wil je nog meer gebruiksgemak en een betere controle over het stuur tijdens lange ritten in ruwe rijomstandigheden, dan monteer je de optionele handvatverwarming. Ook de onderkuip is nu standaard, voor dat extra avontuurlijke gevoel.
Tough Gear
Met de toevoeging van het nieuwe ‘Tough Gear’- designconcept aan het reeds bestaande ‘Wild and Smart’-concept, krijgt de V-Strom 1000 vooral vooraan een geüpdatete look. Suzuki’s originele ‘eendenbek’- stijl wordt verder benadrukt door de rechte lijn van de neus tot de bovenkant van de tank, een directe verwijzing naar het DNA van de DR-BIG en woestijnracer DR-Z. De nieuwe kleur Champion Yellow verwijst naar de offroad-racegeschiedenis van Suzuki.
Prijs inclusief 2 jaar assistence in België.
Prijzen onder voorbehoud, vraag steeds een offerte in de shop