Faubourg de Bruxelles 30
1400 Nivelles
T: 067 21 35 45
E: city2roues@skynet.be
BTW BE 0463.493.021
Onweerstaanbaar is hij, de gloednieuwe V-Strom 250. Standaard uitgerust met een 12V-stekker en handkappen, is de kwartliter V-Strom helemaal vertrekkensklaar voor beginnende avonturiers met grootse plannen. Voorzien van een pittig maar zuinig blok, superwendbaar en buitengewoon stabiel. En uiterst betrouwbaar natuurlijk, want de V-Strom 250 stamt rechtstreeks af van gevestigde waarden V-Strom 650 en 1000. Deze veelzijdige, rasechte avonturier is de perfecte metgezel voor woon-werk- en andere avonturen.
Het comfortabele zadel is een echte troef op langere afstanden. Dankzij de ergonomische vormgeving kunnen rijders, ongeacht hun lichaamsgrootte, makkelijk met beide voeten aan de grond. Natuurlijk werd er ook aan de duo gedacht: niet alleen het zadel is comfortabel, ook de ergonomische handgrepen verzekeren een comfortabele en stevige greep. In het verlengde van het zadel zit de bevestigingsplaat voor de topkoffer, die een belasting van 8,5 kg aankan. En alsof dat niet genoeg was, zit de bevestiging van de (optionele) zijkoffers er gewoon standaard op.
Net zoals de V-Strom 650 en 1000, is de 250 uitgerust met een ultracompleet lcd-dashboard waarop je alle nodige informatie in één oogopslag terugvindt: toerenteller, snelheidsmeter, klokje, versnellingsindicator, benzinemeter, dubbele tripmeter, resterende actieradius, benzineverbruik, onderhoudsindicatie, ... Een geïntegreerde 12V-stekker zorgt ervoor dat je jouw elektronische devices altijd van het nodige sap kunt voorzien.
Paralleltwin
De V-Strom 250 ABS kreeg een 248cc paralleltwin met elektronische injectie in het vooronder. De ingenieurs hebben er alles aan gedaan om het koppel onderin en in het middengebied te maximaliseren, voornamelijk door gebruik te maken van een nokkenasprofiel dat de acceleraties in het meest courante snelheidsbereik (20 - 90 km/u) ten goede komt. De nieuwe inlaatkleppen optimaliseren de luchttoevoer, wat resulteert in een verrassend laag verbruik, terwijl
ze er mee voor zorgen dat het motorblok Euro 4-conform is. Dankzij de grote 17 liter benzinetank en het lage verbruik bedraagt de actieradius van de V-Strom meer dan 500 km!
Compact ABS
Met het standaard Bosch ABS heb je in alle rijomstandigheden veilige en geruststellende stopkracht voorhanden. De ABS-unit is zo licht en compact dat het rijgedrag nooit negatief beïnvloed wordt. De Nissin remklauwen grijpen in op geventileerde Wave-type remschijven (290 mm vooraan, 240 mm achteraan).
Prijs inclusief 2 jaar assistence in België.
Prijzen onder voorbehoud, vraag steeds een offerte in de shop